V počítačové grafice je naším cílem naučit žáky praktické dovednosti v rastrových a vektorových editorech s provázáním na teorii. Klademe důraz na procvičení jednotlivých technik a rozvoj vlastní kreativity.
2/8
Rastrové editory
V prvním roce pracujeme v rastrovém editoru. Začínáme od jednoduché úpravy fotografií a přes tvorbu koláží a retušování po tvorbu vlastních projektů.
3/8
Ukázka práce studentů 1. ročníku
Začínáme od základních nástrojů. S provázáním teorie na konci roku retušujeme fotografie a vytváříme koláže. Cílem je, aby si talentovaní studenti dokázali najít brigádu v grafických firmách už po 1. roce studia.
4/8
Vektorové editory
Ve druhém ročníku pracujeme s vektorovým editorem. Začínáme vytvářením jednoduchých obrazců, přecházíme přes tvorbu loga podle daných pravidel až po vytváření složitějších ilustrací.
5/8
Ukázka práce studentů 2. ročníku
Loga vytvářená v souladu s pravidlem zlatého řezu používají firmy světové úrovně, např. Twitter, Apple, Pepsi a další.
Ve 2. ročníku se zabýváme také předtiskovou přípravou, typografií a sazbou textu.
6/8
3D grafika a další
Ve třetím ročníku kombinujeme znalosti z předchozích let a nahlédneme do 3D grafiky, videotvorby a animace. Využíváme například program Blender, který dokáže zkombinovat vše, co potřebujeme.
7/8
Ukázky práce studentů 3. ročníku
Nahlédnutí do všech podstatných oblastí grafiky otevírá prostor pro vlastní tvorbu studentů. Ať už se rozhodnou jít kterýmkoli směrem…
8/8
Komplexní projekty
4. ročník je zaměřený především na rozvoj vlastní tvůrčí stránky studentů formou projektů. Zaměřujeme se také na opakování dovedností, které se odrazí v závěrečné maturitní práci.